FANDOM

User 10571290 1263559718176 box2

skinchi (kinai kopasz X csivava)

A fajta nagyon szivos itt is van teljesen kopasz ill szörös változata is nagyon ragaszkodo élénk mint a csivava nagyon jó jelző kutya .Teljesen szagtalan és a szörös változatának sem hullik a szöre a szörös változat van hosszu szörben a rövid szörü változat szinte mindig 98%-ban csivava forma és kerek alma fejjel rendelkezik teljesen anti allergének igy evvel a fajtával is egy eséllyel több azoknak a lehetőségük akik allergiában szenvednek és szeretnének kutyát tartani A termete 1kg-3kg ig mint a csivi mar magasság 23-25cm több szin elő fordul sötét egy szinű kék foltos spotted-ek világos bőrü és még sok szin változat. Bőre vastagabb mint többi kutya fajtának egyedüli fajta amely képes izzadni és a sebek is hamarabb gyogyulnak mint kutya társaié ha van kutya társa akkor nem kell különösebb gondot forditani a bőre kezelésére mivel állandóan nyalja a többi kutyus szeret közép pontban lenni nyáron a világos börüeket le kell keni nap tejjel télen a szinüket el vesztik és elég világos bör szinűk lesz az első nap sugarakkal kezdik meg a barnulást mint az emberek.

A Wikia-hálózat

Véletlen wiki